Jack Black...

Usr vad jag är trött. Har bara slappat hela dagen, känns som ett måste då jag både lovat att gå på stan och julshoppa med syrran imorgon och gå på fest hemma hos johannes imorgon kväll. Jag som inte orkat göra någonting på en hel vecka kommer ju typ dö.. =P
SKönt dock att få komma ut, röra på sig.

Så massa roliga bilder från imorgon kommer!

Nu ringde syrran och var på väg, äntligen! =P

Kollar på film, nån med jack black, ÄLSKAR HONOM! Han är lätt den bästa skådisen...Haha så skön stil!

Nä bjuder på två nytagna bilder på smossen, han ser lite retardet ut på första bilden, men han är ju å andra sidan lite retarded.. =P

 


Hörs imorgon, ska vara social med syrran och komma i säng i tid!
Sov så gott!

Malle - time to run...

Kommentarer
Postat av: robin fröström

Sv; Tack Malin! Kännde bara att jag behövde få ut lite aggritioner så här nära in på 00-slaget ;)



Har förkylningen blivit bättre förresten?

Kram

2008-12-11 @ 23:59:42
URL: http://www.stilrobin.com
Postat av: robin fröström

Julshoppa är ju super kul! Fast iofs rätt segt om man varit instängd, ni får helt enkelt ta Cola-light pauser till och från =)



Jag har bara sett lite bilder från din session, som blev mycket bättre än vad jag trott. Credit till dig, absolut!



Väntar spänt på resten av bilderna

2008-12-12 @ 00:10:57
URL: http://www.stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0