Hemma igen efter en jul i Knivsta...

Yes, nu är jag hemma, eller kom hem igår men hann inte riktigt uppdatera. Ska strax iväg på jobb så uppdatering blir det inte fören efter det.

Jobbade natt inatt och det slutade allt annat än bra, så sov ganska länge och sen har dagen spenderats i telefonen för att berätta lite om vad som har hänt till mina chefer, huvudkontoret osv. Jag blev alltså väldigt hotad av en kille igår på jobbet så spenderade de sista 1,5 timmarna med polisen osv... Killen är i vart fall anhållen nu så nu känns det bra, men igår va jag fan rädd. JAG var rädd... det är svårt att få mig rädd kan jag säga... !!

Jag kommer berätta allt sen ikväll, men nu blir det mat och sen iväg på jobb!!

Malle - berättar allt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0