Helt jäkla död...

Som jag väntat har de få timmarna som spenderades på stan tagit musten ur mig totalt.. Jag var INTE redo att kliva ur lägenheten riktigt än. Och inte blev de nå vettigt gjort heller, vi irrade mest runt som yra höns, vi visste inte va vi skulle ha (eller jag visste att jag inte skulle ha någonting alls, inte i dag har inte orken) och syrran har inte tänkt ut en enda julklapp än.
Även hon va ju sjuk så vi var två likbleka sjuklingar utan mål.. =P

Köpte lite kläder till mig själv i vart fall, det var allt.. Eller jo en liten grej till brorsan.

Har bestämt mig för att stanna hemma ikväll, blir inge fest hos Mr. J, tyvärr. Jag saknar honom och grabbarna. Men jag har ett jobb inbokat imorgon förmiddag, och jag vet att jag absolut inte kommer bli frisk av att vara hemma, ännu mindre att gå dit några timmar. Får hitta på något med dom imorgon, om jag orkar då. Har man influensa så har man... =(

Nä ska lägga mig lite nu och vila, ska slå Mr. O en pling med och säga att han slipper släpa på min drick över halva stan... =D

Malle - helt fucking dead...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0