Goood morgon...

God morgon kära läsare!
Sovit gott?

Jag har i vart fall sovit gott, passade även på att sova ut lite, förstår inte vad det var, men julen tog kålen på mig. Haha... Helt slut har jag varit, hade lite svårt att sova på juldagen med då jag var helt uppe i varv efter kvällen, mer om den lilla historian i ett separat inlägg, för det är en lång sådan.. =P

Jag har en mycket trött liten vovve här hemma med, han är oxå helt slut efter flera dagar med amssor av folk, klädnad av granar, öppnande av packet, gående bord och farande hit och dit. Men tror han har tyckt om sin "första" jul. Han har dessutom skött sig riktigt bra!

Nä ska slänga i mig lite frukost medans jag laddar in lite bilder i datan så uppdaterar jag snart om allt som hänt sen sist..

Malle - nu är det dags för spammning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0