God morgon sötisar...

God morgon på er!

Hoppas att ni sovit bättre än mig =P
Därav denna sena uppdatering, gick upp strax innan ett. Skönt ändå, men ska vända tillbaka dygnet nu, men först, Nyårsafton!

Ska börja fixa mig lite nu, ska ner på stan om ett litet tag. Tror det blir en fika, och sen kommer Miss. L ner och så ska vi gå lite på stan, se om jag hittar nått till Nyår, och så ska jag se om jag kan hitta nått för mitt presentkort på guldfynd som jag fick av brorsan. Men det är nog inga problem. =)

Ikväll så blir det ju filmkväll, ska bli skoj. Alltid lika trevligt att umgås med mina gubbar och gummor. Får se vad det blir för en skräckis idag, den måste ju va bra, vi har på tok för mycket otur med dåliga filmer. Allt hänger på att Mr. O tar med sig några bra filmer. De kan i vart fall inte skylla på mig och Miss. L längre...

Lite bilder från dagens shopping och så kommer sen... Lägger nog upp en dagens innan jag går med.
Tänkte även ge er ett till skönhetstips idag. Men de kommer när vi tagit oss hem från stan!

Malle - dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

haha, känner igen detdär med att vända på dygnet ;) Ungefär somna kl 4 på morgonen och vakna kl 1-2, då lilla mor min går bärsärkargång för att få mig att vakna, haha ;)

2008-12-29 @ 20:16:27
URL: http://gladbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0