God morgon loves!

God morgon, hoppas att ni sovit gott... det har inte jag. Jag har influensa... Jippie! (Hoppas att varenda kotte förstod hur ironisk jag var där... =P)

Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara frisk. Jag behöver tvätta och städa, men ska försöka orka med det i alla fall.
Så dagen kommer bli en slappdag idag igen. Skulle egenltigen behöva småhandla lite. Men det orkar jag nog inte så spar det till imorgon, kanske har mitt nya kort kommit då med så slipper jag ta det på mitt andra kort.
Stora livsfrågor detta... =P

Nä måste få lite mat i mig, kanske blir jag piggare. Ska se till att använda denna slappdag till att blogga massa. Jag tror inte jag kan sova mer... e ju typ det enda jag gjort sen i söndag morse. Förutom de 6 timmarna på plåtningen igår.

Har fått två bilder på Robin, riktigt nice!

Nehä, går inte att ladda upp bilder just nu på blogg.se bjuder på dom lite senare då... Börjar bli duktigt trött på att de heeeela tiden strular!

Malle - jäkla blogg.esse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0