En dag på stan...

Nu är jag hemma igen. Blev en riktigt lång dag på stan...
Först så var jag ju på "jobbgrejen" ska berätta mer om den snart.
Sen gick jag och Miss. L på stan lite, storshoppade underkläder. Sen blev det en god sallad på cupido, boka av lite fler julklappar på listan och till sist en fika med Miss. L och Miss. S. Kul att träffa henne igen.

Är fortfarande (!) inte frisk så är helt slut efter en dag på stan. Ska strax hoppa på cykeln och åka till postenstället och hämta ut lite paket. Dels en grej till mig och en julklapp till syrran. Kan inte fota nått då syrran kanske läser.

Så skönt att alla julisar utom en är klar. Men den fixar jag imorgon och så är man klar!

Min rygg är helt förstörd sen jag bar min jäkla sminkbox halva dan. Har ju gått 4 dagar men är fortfarande skitstel och det värker som in i bomben. Nån som vill ge mig en massage??

Måste gå och dricka lite vatten.. brb med en rapport om dagens sminkgrej....



Bild: google.se
Malle - pjuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0