Det spökar...

Kom ni ihåg att jag sa att det spökade igår. Fotade ju för att ni skulle förstå...

Bossen har en leksakslåda under tvbänken. Den är alltid indragen under tvbänken. Och hade varit det hela kvällen. Jag hade suttit vid datorn och Bossen låg i soffan sedan länge och sov. Efter att ha gått fram och tillbaka till badrummet (var alltså borta i ca. 1 minut) så var korgen framdragen, ganska mycket, och ett par leksaker låg utanför.
Bossen låg på exakt samma ställe, fortfarande sovandes, och jag hade heller inte hört honom röra sig...

Skumt?
Nja börjar bli van med sånt här i min lägenhet, detta var ju trots allt ganska milt med vad som brukar kunna hända...



Såhär brukar den vara...



Och så här var den framdragen efter endast en knapp minut utan tillsyn.. Den har flyttat sig gaanska långt fram och två leksaker har hamnat bakom den...

Tror ni på spöken?

Malle - ja har tyckt att det varit lugnt på den här fronten här hemma ett tag nu...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Huh, va laskigt. Jag tror allt pa spoken ocksa, och har trott mig "sett" ett antal. Men det var nar jag var yngre. Nu ar jag inte lika saker langre.

2008-12-18 @ 02:12:57
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0