American Pancaces...

Efter att ha gått en vända med hunden vid 8 tiden, hoppade jag i sängen igen. Jisses, har inte sovit en blund. Jag har knappt kunnat andas och nyst som en jag vet inte vad, och syrran har legat och hostat som ett litet as.

Men men, förhoppningen om att vara frisk idag gick ju verkligen i kras. Kanske imorgon?? Vad är det för envist skit jag dragit på mig??

Vi ska göra lite ameican pancaces och sen dra ner en stund på stan, varken hon eller jag är ju på topp så blri nog en snabbis bara. Mamma skulle komma in med. Jag tippar på att jag klarar max 2 timmar... =)

Så hörs när jag kommer hem, om jag överlevt julruschen det vill säga.. =P



Bild: Google.se

Malle - nere på stan och armbågar mig fram... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0