Yes, i´m alive... almost...

Herreguud vad jag är död. Hade jättesvårt att sova i natt vet inte riktigt varför. Upp astidigt idag med för att återigen fixa till en brud inför ett bröllop. Det gick jättebra, och hon vart jättevacker. Så det känns ju skönt att ha det avklarat och att kunden är nöjd, en kund som förövrigt är en skitgullig tjej. Tänk om alla kunde va som henne, iofs har många i år varit så där supertrevliga och lätta att ha att göra med. Men men... Det är då man älskar sitt jobb som mest.
Trodde ju att det skulle vara min sista dag i butiken för denna vecka, men NEJ. Det ringde några från en klädkejda och ville att vi skulle styla en tjej och en kille till nån reklam imorgon. KLOCKAN NIO!!
Visst ställer man ju upp, så blir en natt med MAX 4 timmar sömn igen. Eftersom jag jobbar natt i natt så kommer jag hem vid 5. Det är då man inte älskar sitt jobb lika mycket. =)

Men men ska berätta allt om gårdagen och lägga in bilder och så, men först, lite mat och en liten powernap innan jag stupar helt och hållet.

Hörs lite senare!

Malle - jag dör seriöst snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0