Va hände där lixom...

Jag somnade... INTE bra, ush är så "rädd" för att vrida om dygnet igen... så måste ställa klockan extra tidigt imorgon för jag kommer inte kunna somna nu i det första taget. Surt nu när det är min lediga dag imorgon och allt.
Men jag måste till jobbet... Och så har jag en del ärenden på stan. Ska hämta ut ett par skor på posten med, spännande spänannde. Ska se om min kamera vill ta kort på dom eller ej, man vet ju aldrig.

Imorgon kväll sen så blir det lite grillning, om vädret tillåter, hemma hos Miss. T, Mr A fyller nämligen år så det ska bli lite lugnt firande av honom. Hmm.. ska man väl försöka köpa nått också.. men vad?
Får bli en blomma med ett kort... =P
Enkelt och bra...

Ska gå och köpa lite godis nu... är för första gången på läänge sugen på just godis, och på grund av det tråkiga vädret så kan man lika gärna sitta inne och svulla...

Malle - do you want some candy?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2008-08-04 @ 19:44:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: sofie

förstår att det kan var mycket att göra. hur gammal är du, hur länge har du jobbat som atrist och vart jobbar du? oj, haha många frågor =)

2008-08-04 @ 19:52:49
URL: http://carlssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0