Tv-onsdagen är slut...

Slut slut. Nu är det en vecka kvar tills nästa onsdag. Fast ingen av mina favoritprogram går längre, så får se vad de ersätter de med. Har hunntit vara ute med råttan och ha lite hemmaspa med mig själv. Det beöhvdes verkligen, så nu känner man sig uppfräschad och pigg. Blir dock sängen snart i alla fall....

Var sista avsnittet av Crowned idag. Har tyckt att det programmet vart lite så där. Men har ändå vart ok, gulligt att titta på deras relationer osv...

Vann gjorde ett jättebra par, även om jag höll på dom som kom tvåa.







1. Finalistparen.
2. Juryn.
3. Vinnarna!

Malle - snart sängdags...

Kommentarer
Postat av: Linn Holm

ja hon gör jätte snygga design!

2008-08-14 @ 00:09:51
URL: http://linnholm.blogg.se/
Postat av: elin

sv: den skulle gärna få hänga i min med =) Ha en bra dag!

2008-08-14 @ 11:28:32
URL: http://heiderelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0