Trötter...

Är hemma nu. Handlade lite brieost, salami, melon och plommon på vägen hem. Blir mitt lilla lördagsmys sen innan jobbet. Lovely...

Gick på på jobbet med kunder osv. Mamma och pappa kom förbi en sväng med och hämtade lite grejer till bokföringen och så fick jag en "sju sorters kakor" bok. Jag älskar ju att baka men har ingen bok med bakrecept här hemma. Men nu så.. nu jävlar ska det testas kakor och bullar, tårtor och you name it!

Är så sjukt jäkla trött nu, fick väl en 4,5 timmes sömn inatt. Kommer inte bli mer än 5-6 timmar i natt heller då jag ska med syrran och kolla på en lägenhet här i stan imorgon vid 12. Plåtningen som skulle ha varit imorgon är fortfarande framskjuten, men kommer att bli en annan plåtning med samma fotograf lite senare i veckan.

Jag ska sova lite nu.. så slänger upp skönhetstipset lite snabbt, och sen så hörs vi sen när jag vilat ut lite... =)



Malle - i desperat behov av sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0