Stress... En fredagkväll...

Ush, kom hem från jobbet för knappt en timme sen. Har gått bra idag. Men är sjukt seg. Varit ute med råttan i ungefär en halvtimme. Ska hoppa in i duschen, sminka mig, käka och byta om för att sedan dra till nästa jobb som är mellan 23 - 03.30...

Nämnde jag att jag skulle upp och jobba 11-15 imorgon oxå?? =P
Jag dööör.. jag har inte  vart ledig på hur länge som helst. Jag behöver semester. Och inte får jag va ledig på söndag heller. Suck, men ska kanske försöka hinna åka hem till Mamma och Pappa i Knivsta på söndag så kanske man kan få lite käk och så kan Bossen få leka på vår enorma tomt. Springa av sig lite. Men är samtidgt pain för måste åka hem samma kväll, för bärjar jobba kl. 10 på måndagmorgon. Svårt, svårt...

Ska försöka hinna laga mat med, funderar på att göra korv med bröd, snabbt och enkelt sådär. Föda som föda lixom...

Men gud va jag bara svamlar i detta inlägg... Så jag lägger ner nu!
Hörs senare!

Malle - jobb jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0