Sminkning...

Sådär... då har man sminkat klart till dagens plåtning... Blev riktigt bra, så bilderna kommer ju som vanligt upp så fort jag fått dom.
Dagens smink va vääldigt highfashion inspirerat. Stora, mörka överdrivna ögonbrynoch kolsvarta glossiga läppar. Håret var upptuperat med volum, men med en stram mittbena längst upp på huvdet. Äsh svårt att förklara, ni får se sen helt enkelt!

Syster min har varit på besök med och uppdaterat sin sminkväska lite. Hon bor i Knivsta nu fram till lördag eftersom mamma och pappa drar till Paris ikväll.

Ska spendera de sista två timmarna här på jobbet med att tvätta penslar och annat sånt trist.
Skriver lite senare, ska även försöka fota en del ikväll... Hoppas bara att min kamera vill vara med!

Just det, kom ihåg att ni kan följa min blogg genom bloggkoll, länk finns under profilbilden!

Malle - tvättar av sig allt sminkkladd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0