Skönhetstips # 5...

Sådär, nu har jag jobbat och stått i, så nu kommer det jag lovat nämligen skönhetstips # 5, som idag är ett tips om en skitskön modell.

Skönhetstips # 5; Gemma Ward:

Gemma Ward är den socker söta 87:an med det välbekanta dockanstiktet. Född och uppvuxen i Australien. Började sin karriär när hon följde med en kompis på casting, det slutade nämligen med att hon själv blev utvald.
Hennes utseende är ganska ovanligt och jag tror att de flesta någongång har sett henne i de stora modemagasinen. Sedan dess har hon prytt omslaget inte mindre än 24 gånger!
I början hade jag jättesvårt för hennes ansikte, men idag så älskar jag det. Hon ser verkligen ut som en docka.

Som 16-åring var hon den yngsta modellen att visas i amerikanska vouge. Sen dess har hon anlitats flitigt av bland annat Gucci, Versace, Chanel, Valentino mm.
Idag bor hon i New York, och det tisslades och tasslades om att hon skulle ha haft en romans tillsammas med Heath Ledger i slutet på 2007.

Med andra ord en riktigt cool brud!

     
     


Sådär... det var dagens skönhetstips.... Enjoy!

Malle - tip of the day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0