Saknar...

Vet ni vad jag saknar?
Finns en sak som jag saknar ganska mycket sen jag flyttade hemifrån. Att få åka bil... Jag älskar att åka bil. Åka bil och lyssan på musik på högsta volym. Massa bra musik. Mycket bas och gitarrer. Me likey...

Jag och pappa åkte mycket bil, skulle vi åka och köpa godis eller nått så tog man alltid världensomväg för att kunna cruisa runt och lyssna på musik. Mest rock, och mycket gammla klassiker från AC/DC, Aerosmith, Guns´n´Roses, Deep Purpel osv osv... Massa nice musik. Bara va. Titta på allt och inget...

Blev så med mitt ex med. Han älskar också hela den grejen. Så hade vi inget att göra.. ja då satte vi oss i bilen och bara körde. Så fort jag tagit körkort och skaffat bil så kommer jag göra så flera gånger i veckan.. =P



Malle - wroom wrooom...

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad söt du är:) det är så otroligt mycket enklare att prata med nån som vet hur det är ja, de andra blir så chockade på nått sätt och har väldigt svårt att förstå varför man stannade kvar. Jag ska hålla dig uppdaterad, på onsdag ska jag träffa honom tror jag, inte för att jag vill, men jag lovade=/

2008-08-17 @ 12:49:21
URL: http://starkaliljor.blogg.se/
Postat av: amanda

åh, vilken bra musik du och din pappa spelade!

2008-08-17 @ 15:44:17
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0