Pju...

Vad har jag haft för mig sen sist då?
Jo, jag har jobbat, snackat en massa skit med Miss. T och sen så blev det hemgång. Fikan med Mr. T blev flyttad till imorgon då han var tvungen att rycka in och jobba. Men passade ändå ganska bra, jag hann ju städa lite. Har främst städat ur garderob och gjort klart inför vintern på balkongen.
Med andra ord, slängt kläder, kastat gamla blommor och skurat blommlådor.



Har lite disk, dammsugning kvar. Sen är jag klar med städningen. För denna vecka i vart fall. Ska gå igenom lite papper, kolla igenom alla räkningar eftersom det börjar närma sig sen sista, och annat allmänt tråkigt.

Idag blir det ganska lugnt hemma. Är så skönt att få vara hemma en helgkväll ibland. Helt själv. Man uppskattar det när man jobbar på korgen ca 45 veckor/år. Lugn och ro!

Nä ska fortsätta lite här, men skälvklart kommer skönhetstipset upp lite senare ikväll!

Malle - back to the dishes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0