Pardon me...

Har varit lite dålig med uppdateringen idag... Men har helt enkelt bara myst runt och njutigt av att vara LEDIG en eftermiddag. Det händer ju inte allt för ofta att jag kan komma hem vid halv tre och sen inte ha något att göra...
Har börjat tvätta, sista maskinen ska precis slängas över i torktumlaren. Har myst och promenerat med Bossen en massa. Skönt för honom, nu när han fått bröja vara hemma en del då jag jobbar. Han är ju stor pojke nu...

Har varit och köpt lite chips och dipp med.. så sitter och myser framför tvn.. Har bestämt mig för att inte vara allt för produktiv idag. Idag ska jag bara vara. Ska städa det sista imorgon innan jobbet. Men ikväll, sooooftish!



Kommer väl fler inlägg ikväll... det är lite min grej, att uppdetara på kvällarna. =)

Malle - njuuter...

Kommentarer
Postat av: jenna

Jag har nu frågestund på min blogg. Fråga vad du vill om tex. mig, mina åsikter, shopping, stockholm, hästar, skolan, mode, kärlek, resor - you name it.

vore kul om du bidrog med någon fråga.

Puss & Kram// Stockholmsjenna

2008-08-12 @ 21:02:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0