Pannkakor??

Ush nu är jag sådär sugen på pannkaka igen. Men är nog min absoluta favoriträtt. Är ju hur gott som hlest med lite glass och goood sylt, eller varför inte med färska bär. Så tror nog att jag ska trolla fram den husliga sidan i mig och laga lite pannkaka till lunch.


MEN FÖRST... mååste verkligen diska... är verkligen ett BERG av disk som väntar på lilla mig. INTE kul... det komemr ju inte direkt att försvinna av att man diskar i några minuter. Det kommer ta tiid. Men men, diska är lite meditativt, och jag får faktiskt skyll amig själv som lämnat den så länge. Är typ bara glas också, och det är ju det jag hatar att diska... Kom och hjälpa mig kanske??


Vad gör ni en dag som denna?

Har ni det regngt som mig med??




Bilden är från sidan pannkakor.se

Malle - mumma med pannkakooor...

Kommentarer
Postat av: sandra

så, då var designen på plats! hoppas att du kommer att trivas med dne :)

2008-08-03 @ 13:44:32
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0