Natti Natti...

Tänkte gå och lägga mig strax. Har varit ute på en lång runda med Bossen. Eller rundan var inte så lång, men eftersom han måste lukta på vartenda grässtrå så tog det lång tid... =P

Imorgon blir det jobb mellan 10 - 14.30, och sen ska jag till banken en snabbis.
Men får se om det blir en uppdatering på morgonen annars kommer det när jag kommer hem.
Senare på eftermiddagen så ska jag gå till systemet och handla lite gott, samt ica och handla lite gott. Ska ha kräftkväll med utgång på onsdag med Miss. S. Skoj skoj!!
Men vad ska jag ha på mig??

Aja, sova var det. Natti Natti änglar... hörs imorgon!

Just det... glöm inte att ni kan lägga till mig hos bloggkoll... =)

Malle - sussar inom en SNAR framtid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0