Lite fredagsshopping...

Fick ett ryck och började städa som bara den. Så den som försöker hindra mig att städa just nu slutar förmodligen i en sopsäck nere i soprummet.. =P

Men fick en liten idé om att gå och köpa lite nya blommor mitt i allt då mina var mer eller mindre döda. Sagt och gjort så gick jag en sväng till Ica.
Blev 3 nya blommor med svarta krukor till, sen köpte jag även nått finnmedel från clerasil då min hud inte bara börjat göra uppror på grund av all stress utan sagt upp sig helt. Sen köpte jag även rengöringservetter, ibland är jag så trött när jag kommer hem från nattjobbet så då kan det va skönt att ha sånna som man bara kan dra i ansiktet.

Titta här vad fint det blev nu i fönstret, när de bruna växterna som mest bestod av  stjälkar försvann

        


Och här är skönhetsprodukterna...

  


Sådär.. lite påfyllning hemma... Ska strax laga lite "middag" sen ska jag gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och jobba med ett bröllop.

Malle - nu är det grönt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0