I´m A Bad Blogger...

Jag vet att uppdateringen idag har varit dålig, och ... Boring!
Men hey, jag är inte riktigt mig själv i denna dimma av sömnbrist.

Hur som havar, har nu varit på Bio, men mamma och en bekant till familjen, även Miss. T´s mamma.
Blev Sex and The Cityfilmen. Va därför jag följde med. Jag vet, jag har inte sett den än. JAG, har inte sett den än.
Men jag har sällan tid, och när jag väl hade tid så hade alla redan sett den och så har det fortsatt. Men nu så, nu har jag sett den, AND I LOVE IT!
Den kommer att vara ett måste i DVDsamlingen.

Ush, det blir inte så mycket mer bloggande för mig idag, ska småplocka lite här, sen sova. Ska upp imorgon och göra ett sminkjobb, sen efter det så ska jag jobba i butiken. Full rulle.. men hörs mer imorgon förmiddag, och då komemr även skönhetstips # 4!

Malle - ger upp för idag... och varför är det bara skit på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0