Har fått mig lite mat i magen...

Yes, har kommit hem från jobbet, gått ut och traskat med Bossen, och lagat jättegod mat.
BlevFalukorv i ung, och med lite salsa så att det blev lite starkare. Till det hade jag fiberpotatismos och tomater som jag hackat och lät ligga med i ugnen med salt, olja och oregano. Sjukt gott om jag får säga det skälv.

Har hunnit betala en del räkningar till. Så nu har man blivit av med en del av det. Sjukt nice. Alla till företaget är betalda utom hyran. Och privat så har jag betalat hälften. Resten tar jag senare i veckan.

Ikväll ska jag jobba med lite mail och sånt tråkigt. Sen ska jag fixa en massa skönhetssaker.
Klippa och måla naglar på händer och fötter, plocka och klippa ögonbrynen. Göra en ångbehandling för ansiktet, lägga mask och peela. Sen ska jag ta en lååång varm dusch och skrubba och ansa.. =P
Men först, träna!!

Är ju inget bra på dumburken ikväll heller så då kan man passa på att göra alla andra saker en kväll som denna.

Malle - återkommer lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0