God morgon...

Uppe och rör på mig... Hade egentligen ställt klockan till hlav 9, vaknade upp och var jättepigg. Tänkte att jag skulel ligga kvar och dra mig, mysa med Bossen, övertygad om att jag inte skulle somna om.
Men det gjorde jag ju... vaknade för en halvtimme sen.
Är ju iofs inte överdrivet sen så gör inte mycket. Det var skönt att sova ut.
Ska slänga i mig lite frukost nu, sen blir det till att fixa sig och sen ska de fixas med lite räkningar osv innan jag drar till jobbet.

Idag tar jag med mig datorn till jobbet så idag kan jag blogga massor. Kommer även 2 skönhetstips under eftermiddagen, kanske att det blir ett tredje ikväll.
Aaw, Bossen ligger och solar på balkongen... sött!

Nä, frukost och så hörs vi lite senare!




Malle - eating...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0