At work...

Jobb, jobb. Har varit en bra dag på jobbet idag, än så länge i vart fall.
Miss. L och Mr. L har varit förbi. Trevligt!
Har dessutom hunnit gå på stan och köpa nya hörlurar till ipoden, en ny ring och två armband. Eller armband och armband, sånna här lädersnören. Hittade dom när jag skulle köpa ringen och hade alltid sånna förut så dom fick slinka med..

Har gjort lite nytta på jobbet med, sålt en del, skrivit upp saker som jag skjutit upp, inventerat lite osv...
Skrivit en beställningslista med. Ska nog ta min lilla bak och åka till sthlm på onsdag förmiddag och hämta grejorna. Måste ha en del av dom i helgen och på torsdag. Mm, så får se bli...

Nu ska jag fortsätta med mittt otroligt spännande papperarbete... =P



Malle - back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0