Snart så...

Nu så får jag äntligen snart gå hem från jobbet. Har inte vart nån rolig dag på jobbet idag, och jag är helt enkelt inte å humör.. Ska hem och käka nått. Hmm.. va ska man laga? Thailänskt kanske? Eller mild tomatsoppa och skorpor?
Nä får nog bli nån form av köttfärsaktigt och med pasta eller coscous till tror jag. Avslutar med den efterlängtade melonen sen. Vi får se helt enkelt.

Därefter ska jag gå och sola lite, välbehövligt. Blir ju fan bländad när jag kollar mig själv i spegeln. Ska småplocka lite med disk och sånt för att sen avsluta med lite hemma spa tror jag. Kan det bli bättre? Nej.. ska nog kolla på film med, har Smocking Aces hemma som jag måste checka in. Går ju inget bra på tv heller.

Nä snart dags att börja dra sig!

Malle - nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0