Påfyllnad av Kylskåpet!

Så där då... då har man flyttat hem igen. Skönt. Blir så stressad av att inte gjora någonting alls. Bara vara fast i buschen... hade ju dessutom planerat att göra saker (som jag visserligen inte behövde göra), som nu blev uppflyttade. Men jag gillar att småfippla, småstäda, småplocka osv. Jag blir lugn av det. Det är som meditation för mig.

Fick gå upp riktigt tidigt imorse. Städerskan skulle komma så vi var tvungna att vara borta från huset vid åtta. Så då åkte vi in till min lägenhet, lämpade av all packning. Kollade på tv nån timme sen åkte vi till Heidenstams torg för att handla lite på Ica. Har liite svårt för den Ican, den har inte allt och på sommrarna är det så sjukt varmt därinne. Men hey, den ligger närmast mig och den är billigare än Ica-butikerna i stan.

Behövde verkligen fylla på kylskåp och skafferit lite, var liite väl tomt kände jag. Så blev en mindre storhandling... Här har ni före och efterbilder...

               



Så blev en liten uppryckning vad gäller kött, grönsaker, frukt, pasta, thaigrejer, bakgrejer osv.

Åkte även förbi Apoteket. Vi tänkte att vi skulle köpa vadd som stoppar blodflöde.. hmm.. ja i alla fall, det kan man ha om man råkar klippa klorna för mycket på lilla skrutten. Bara för det så lyckades ju jag göra det på en klo för första gången idag. Men var inte så farligt. Han verkar inte bra sig så mycket längre.
Blev även lite annat smått och gott därifrån.



Malle - blev helt plötsligt sjukt sugen på melon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0