Trumvirvel tack...

Kan ni tänka er, jag är vaken, och det är självmant. Superskönt ju.. dock sovjag inget bra inatt, men lika bra att inte gå och lägga sig igen, nu kan man passa på att försöka vrida om dygnet lite i alla fall. Fortfarande lite småkrasslig, men men blir kanske bättre under dagen. Ska i alla fall se till att fixa en del saker nu under dagen.

Har dessutom fått en fråga om borstar på mailen, så kommer upp en borstguide på bloggen under dagen. Ska försöka ta mg ner på stan med. Men får se när det blir, behöver bara dra ner en snabbis och köpa en grej på åhlens och en grej på apoteket.

Det jag ska köpa på apoteket är antingen Bakis eller resorb. Båda är vätskeersättande medel som man kan ta efter att man tex druckigt mycket eller ansträngt sig massor för att kroppen ska återfå vätskebalancen.
Min chef testade att ta de efter att jobb jobbat natt och innan hon gick och la sig, och kroppen återhämtade sig mycket bättre. Att jobba när tär rikigt mycket på kroppen, och du kan aldrig riktigt vänja dig vid det. dessutom jobbar vi i en väldigt varm miljö så vi förlorar ganska mycket vätska och salter i kroppen innan passet är slut. Och då är ju resorb, eller bakis skitbra!

Yes, det stårpå schemat, men nu lite mat... Appråpå det. Måste ju handla med...

Malle - ett tidigt god morgon...

Kommentarer
Postat av: Melina

Okej, vad bra! Hur länge kommer vi hålla på? Så jag vet när jag kanta tåget tillbaka :)



kram

2009-01-21 @ 11:03:13
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Melina

Okej då vet jag :)

Är det okej om jag tar med mig en kompis? Tänkte eftersom det inte är så kul att sitta på tåget helt själv fram och tillbaka.

2009-01-21 @ 12:36:19
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: sanna e

GÄÄÄSP tihi

2009-01-21 @ 12:48:44
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0