Tillbaka från det döda igen...

God morgon, god morgon.

Gud vad jag var trött igår. Först och främst så vaknade jag ju vid halv tre. Tog en liten promenad, köpte med mig lite mat, käka och sen skulle jag bara ligga i sängen och kolla på lite tv... Well, somnade och vaknade halv nio. Men var inte pigg ändå. Utan gick och la mig kl. 1 igen och sov tills nu. Hade egentligen ställt kl. på 8, sen 9 och sen sket jag i det. JAg behövde sova ut och återhämta kroppen lite.

Idag händer det en del. Ska ha en brudkonsultation, tror jag i vart fall. Har försökt få tag på henne men inte lyckats. Men men, är ingen fara om vi får skjuta på det då det är över en månad kvar till bröllopet. Annars blir det träning, sola, fippla med en massa jobbgrejer, handla, tvätta och städa och en massa sånt. Skönt att få nått att göra så fyller man dagen lite.

Nu är jag jättehungrig så ska gå och göra en nyttig frukost med ägg, smoothie och hårt bröd!
Hörs lite senare!

Malle - dags att återgå till det vanliga igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0