Skitkommun...

Jag blir så arg.. Varför sandar dom inte för??
Är ju helt livsfarligt att gå ute, glashalt överallt.

Gick fram och tillbaka till Ica tidigare idag, och jag brukar kunna gå fram och tillbaka, storhandla på ca 30 min. Idag handlade jag bara lite och det ändå över en timme.. Bara för att man var tvungen att tippa på tå hela vägen för att inte ramla.

Visst jag är ung och klarar väl att slå mig lite om jag skulle ramla. Men alla barn. och framför allt gamla gör det inte. Vet inte hur många gamla jag sett dratta på ändan denna vinter för att kommunen inte sandar. Sist tog det 5 dagar innan de åkte ut och sandade, och nu har det gått snart tre dagar sen de började bli halt....

SKÄRPNING FÖR FAN!!
Det tar varken lång tid eller är svårt att sanda...


Är förövrigt skitpissed för att jag såg på mitt lönespec att de "glömt" 3 hela pass.... så jag kommer inte få ut det jag ska ha. Förhoppningvis, eller jag godtar inget annat, får jag det så snabbt som möjligt. Jag tänker inte vänta tills nästa månad!

Morr.... dagen börjar ju verkligen strålande!!

Malle - morr....

Kommentarer
Postat av: jen

usch ja. det är snorhalt ute :o har varit ute och gått i fyra timmar idag :o

2009-01-22 @ 22:36:12
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0