Pjuu...

Nu är i vart fall tvätten klar och en del andra småsaker. Men har faktikst inte fått så mycket gjort idag... Har huvudvärk, känner vi igen det eller vad... Jag var helt enkelt inte frisk alls innan helgen, och med tanke på tempot som hållts denna helg så ska jag vara glad att det bara är lite huvudvärk jag har.

Så detta ska jag bota nu genom att ta lite sömntabletter och gå och sova. Hoppas på att jag får sova riktigt ordentligt inatt och att jag på så sätt kan virda tillbaka dygnet lite. Imorgon vill jag var frisk, för jag har massor att göra. Dessutom har jag en del skönhetstips på lur och så ska jag ju slänga upp en veckans makeup nu i veckan med.

Så säger god natt för idag, hoppas på en bättre dag imorgon!

Natti natti kära läsare!

Malle - time for bed...

Kommentarer
Postat av: Nathalié Hult

Vill du fynda kläder till brak-priser?

Väskor, tröjor/toppar, tunikor/klänningar/kjolar osv så skall du kolla in min blogg, http://chilen.blogg.se/Nathaliesklader

(Om du länkar till secondhandbloggen så

får du 10% rabatt vid din beställning)



och snart kommer jag ha tävling om massor av skönhets produkter på http://chilen.blogg.se!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0