Misslyckade reklamannonser...

Har kollat på Top Model, vad annars. Alla vet ju att under den timmen det sänds så ger man fan i att kontakta mig eller vistas i min närhet. Den timmen är helig... =P

Ska strax ta och ha lite hemmaspa innan jag sätter mig och kollar på The Tudors. Riktigt bra serie det med på ettan. Ska försöka hinna med att diska med. Imorgon kommer ju Mr. E hit och då måste de ju va åtminstonde liiite fint i lyan.
Men men....

Har stört mig på detta i flera veckor nu... Ni vet Coregareklamen. Den för tandproteser, nån gumma står och snackar om fikon. Vad i Helvete tänkte den människan som sminkade henne med? Jag blir vansinnig och det förstör verkligen hela dagen för mig. Ser ju förjävligt ut!!
Nån turkos skitful färg som dom blandat med nån skitful brun skugga, och allt är kladdat både här och där.

Hittar tyvärr inte bilden på henne, eller filmen heller för den delen, någonstans på nätet. Men tänk på det nästa gång den reklamen kommer!!

Finns ju självklart hur mycket misslyckade reklamannonser överallt. Vet inte hur många gånger jag sett reklamannonser från loreal, clinic, lancome, maybeline osv osv... Man tycker att de borde kolla sånt innan de släpper iväg annanserna för tryck. Visst jag är lite arbetsskadad och letar verkligen fel på bilder, men vissa är ju så uppenbara så att det skriker om det, man behöver inte vara proffs för att upptäcka det.

Ska se om jag kan söka upp lite exempelbilder så ska ni få se...

Malle - inleder uppdrag puckon...


Kommentarer
Postat av: Melina

Hej igen!

Tänkte höra om du och fotografen kan någon annan dag nästa vecka? Fick precis veta att jag kommer ha en viktig lektion på fredag iallafall. Skulle vara jättebra om vi kunde ta det nästa vecka om ni har tid då?



Mvh Melina

2009-01-21 @ 22:04:25
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Karro

Diggar din blogg ! :)

2009-01-22 @ 20:20:46
URL: http://kastella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0