Massa nya plåtningar...

YEs, nu är det nya året igång, och det innebär att man måste börja ta tag i jobbandet igen. Och dessutom så måste man ju få ha lite kul, så varför inte mata in massor av roliga plåtningar i schemat?

På onsdag ska jag till Sthlm för en plåtning tillsammans med ett gäng tjejer. De ska plåta bilder till deras internetbutik (som jag förstår det som) bracy.se som snart slår upp portarna. De erbjuder smycken, och vad jag har sett så ser de riktigt snygga ut. Mer info om det kommer självklart!
Men på onsdag så bär det av, är ett ganska känt ansikte som är med på projektet så kommer avslöja mer om den senare, lite hemlig måste jag ju få vara!

På lördag sen är det återigen dags för mig och Mr. J att inta studion, denna gången tillsammans med Miss. A som jag plåtat med flera gånger förut. Alltid lika nöjd med resultatet, och tvivlar på att det blir sämre nu.. =)
Lördagen efter så blir det plåtning (äntligen efter x antal flyttningar på grund av sjukdom osv) med Mr. J och Mr. N. Han verkar riktigt vass så hoppas på toppfina bilder där med.

Sen ska vi ju se till att boka in plåtning med tjejen som vann våran lilla fototävling som jag och Mr. J anordnade här förut. Då hon hade mycket i skola osv så valde vi att skjuta upp den tills nu i vår, men självklart ska det bli av med!

Massa skoj.. det kliar i fingrarna på mig!



Smink och Hår: Jag
Modell: Terese
Foto: Jens Burström

Och med detta säger jag god natt för idag, är sjukt trött. Ska försöka komma upp i samma tid imorgon, ska försöka uträtta en del ärenden då med. Kanske träffar jag mamma och pappa en sväng. Anythíng kan happen!

God natt loves!

Malle - snart dags att nanna...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Malin! Jag ska snart ta studenten och vill utbilda mig till makeup artist och kanske frisör. Det jag undrar över är jobb. Hur mycket jobb finns det som det? Är det bättre att starta eget eller försöka söka jobb hos ett företag? Det är klart att man inte ska starta eget direkt, men i framtiden kanske. Har du några tips till mig gällande utbildningen och vad som händer efter?



MVH/ Caroline!

2009-01-05 @ 22:40:39
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

Hallåj Malin!



14.00 har vi satt tiden för Elita imorgon.

Tar du tåget till stockholm? Jag åker nämligen tåg och mitt tåg är framme tio i två (om jag inte är helt ute och cyklar). ´

Om du åker tåg har du ett som e framme samtidigt. Tänkte att vi kan mötas upp på stationen och ta oss till studion tillsammans då jag vet vart den ligger.



Vad sägs om det?



Lämnar mitt mobilnummer i emailfältet om du känenr att det är lättare att messa.

2009-01-06 @ 11:31:37
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: Tack så jättemycket för att du tog dig tid att svara på mina frågor. Man behöver alltid veta lite innan så man vet vad man ger sig in på.



Skulle du rekomendera mig att både läsa makeup och hårstyling? :)

2009-01-06 @ 12:22:56
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Otroligt snyggt hår och sminkning!! herregud, ja!

2009-01-06 @ 15:13:53
URL: http://lindiz.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

vad har du för en liten rackare då?

Min är också skällig så det gör inget :p



Fotografen skulle ta med sin yorkshireterrier så ta med din knodd också så kan det bli hundkalas. haha.



Skulle vara kul om fotografen kunde ta ngt bra kort med alla vovvarna men det är väl bara önsketänkande. haha

2009-01-06 @ 16:37:20
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

vad har du för en liten rackare då?

Min är också skällig så det gör inget :p



Fotografen skulle ta med sin yorkshireterrier så ta med din knodd också så kan det bli hundkalas. haha.



Skulle vara kul om fotografen kunde ta ngt bra kort med alla vovvarna men det är väl bara önsketänkande. haha

2009-01-06 @ 16:37:36
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Åh vilken fin bild, älskar modellens frisyr!!

2009-01-08 @ 11:41:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: s

Åh vilken fin modell;) fint hår :)

2009-01-30 @ 15:49:10
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0