Lång dag...

Kom hem för cirka en timme sen. Tog ett tag i studion. Men det var skoj. Var med när Mr. J plåtade en ny Nokiamobil, och så ställde vi iordning allt inför deras plåtning med Peak Performance.
Sen att det kanske inte gick helt lätt att ställa in allt är en annan femma.. =P

Blev en snabbis upp till pappa på kontoret och förbi Miss. T på Åhlens city innan vi satte oss på tåget hem. Skönt att vara hemma efter en sån lång dag!

Imorgon blir det ju sthlm igen, denna gången är det ju plåtningen för Bracy.se. En webbutik med massor av fina smycken, gå in och kika vettja.
Jag ska in först på eftermiddagen och det är Elita Löfblad, Elin Lanto, Rebecka Simonsson och Mikaela De Vil som ska sminkas och hårstylas. Och som grädde på moset så följer lilla råttan Boss med. Får se hur det går.. =P
Kommer självklart en del backstage bilder från dagen!

Just nu är jag så trött så ska ta en liten powernap eftersom jag ska jobba natt ikväll. Ska när jag vaknat lägga in bilderna från dagen, inte för att de är så många med...

Malle - behöver lite sömn...

Kommentarer
Postat av: Melina

Hej igen.

Ja det funkar jättebra. Något speciellt jag ska ha med mig?

2009-01-16 @ 20:58:34
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0