God morgon...

Jaha, då var det helt plötsligt tisdag igen. Suck vad tiden går fort. =)
Gud vad jag inte sov bra inatt. Först så trilskades bossen, tabletterna verkade inte och så tillslut så hade boss trasslat in sig i sitt halsband och stod och skrek av smärta så tog ett tag innan jag fick av det med hjälp av en sax... Hundjävel!
Så somnade väl som vanligt vid 4-5 tiden. Och har legat och vaknat var tionde minut på grund av bossen. Är så jäkla less på det här nu, från och med nu kommer hunden sova i bur, i ett annat rum, med skäll halsbandet på.

Jag har inte sovit en enda hel natt sen jag fick hem honom. Och när man dessutom vridet på dygnet så är det INTE lätt att vrida tillbaka det när man inte får sova ordentligt. Så nu åker damphunden ut så slipper jag störas av att han vaknar var tionde minut och ska vandra runt.

Har i vart fall pratat med en hundpsykolog. Och alla förklaringar till varför han är som han är, är att han blev illa behandlad av sin mamma när han var valp. Och det stämmer ju, det vet jag. Tydligen går det att träna sånna hundar så att dom blir normala, men det tar flera år av träning och beteendeterapi... Grattis!

Nä nu vill jag ha frukost!

Malle - ibland så blir jag så jävla less på hunden...

Kommentarer
Postat av: malinm

Åh du skrev inte om ögonlocksförminskningen igår :(

2009-01-20 @ 13:33:08
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0