Bilder från Digitized Studios...

Vilken skön dag jag har haft. Fast än att jag känner mig krasslig fortfarande så har det varit en bra och skön dag.
Tog en timmes promenad ute i snöyran, och förutom att man blev helt dyngsur av det snöblandade regent så var det sjukt skönt att få promenera lite i kylan med massa bra musik.
Avslutade promenaden på Solpalatset och solade 20 minuter. Måste ju börja få lite färg på huden, man är ju näst intill transparent.. =P

Kom hem och busade lite med Bossen och sen har jag lagat iordning och käkat lite panerad fisk. Är faktiskt riktigt gott. Hatar egentligen fisk. Men i den formen går det ner. För att inte tala om hur mycket Bossen ÄLSKAR panerad fisk.


Nu har jag äntligen laddat över bilderna från i fredags från min lilla kamera. Jag är så seg.. men har ju inte haft allt för mycket tid senaste dagaran.. Här kommer i vart fall bilder på Mr. J som installerar allt för plåtningen som hade med Peak Performance i går. Och visst bidrog jag liiite liiite jag med.

Haha, jens är en dvärg, lätt bäst på hela dagen. (internt, försök inte ens att förstå... =P)

 
 


Lite dåliga bilder men var tvungen att ta utan blixt eftersom annars så går alla blixtar i hela studion av och då blir bilden kritvit.. =P

En rolig dag i sthlm med lilla Mr. J och på Digitized studios...

Malle - haha... ska göra en post-it räd mot Mr. J....

Kommentarer
Postat av: johanna ågren

Hej, dagens outfits varje dag, följ min blogg med blogglovin så följer jag din :) jag kommenterar självklart :D PS.Jätte fin blogg

2009-01-20 @ 18:37:57
URL: http://johannaagren.blogg.se/
Postat av: Jens

Hej Gullet!



Vilka fina bilder du har tagit av Mr. Dvärgen =) I like.



Ska tacka dig som fan som stod ut dagen. Men jag hade det faktiskt riktigt skoj. En kul tripp med andra ord.



Jo. skulle man kunna få dina backstage bilder från Anna grejen.



O Malin..... du kommer INTE att göra någon post it räd mot mig för då kommer ditt lilla ass upp på bloggen.... FÖRSTORAT ;)



Ha en toppen kväll muppen.



// krams Dwarf of the ring







2009-01-20 @ 22:35:03
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0