Vilken dag...

Ojoj, shit vad jag är trött. Sov jättedåligt på grund av min förkylning inatt. Och om man inte sover blir man ju inte direkt bättre. Men känns som att förkylningen har kommit och gått lite under hela dagen. Just nu är jag inne i en liten piggare period. Så om en timme kommer jag vara död igen.

Har jobbat hela dagen. Trodde först när jag vaknade i morse att jag inte skulle orka hela dagen, men det gick ju. IOfs var man ju sjukt borta i skallen, men det funka ju, fick i vart fall en del gjort.
Skönt med helg i vart fall. Ska ta det lugn och se till att bli frisk till nästa vecka.

Ikväll så ska jag se på filmen Bolt, sällskapet är Mr. F. Skoj, tror den kan vara riktigt bra. Och eftersom är så himla slut i huvudet så kommer jag förmodligen garva ihjäl mig för allt.. Återkommer med en recension av den sen.
Blir dock imorgon tror jag, ska på sena bion och sen får det bli bums i säng.

Sjukt lite bilder här på senaste tiden så får ta och slänga upp en dagens innan jag drar sen.




Nu blir det duschen och lite sånt... Hörs snart!

Malle - movietime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0