Skitblogg...

Hej hej!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men har till mitt försvar mobilbloggat 6 gånger sen sista inlägget, men inget har kommit fram trots att jag fått en bekräftande leveransrapport. Irriterande eller vad...

Hur som... Igår så sov jag mest. Var nere på stan en sväng med Miss. L och sen sov jag mest och slappade resten av kvällen/natten.
Idag så har jag varit på jobbet och så har jag även tagit en fika med Mr. F och lilla söta Mr. T. Skoj!
Ska ta tag i lite städning ikväll, och så är det ju självklart Top Model ikväll igen..

Börjar röra på sig ordentligt på jobbet, så snart kommer vi nog att ha riktigt mycket att göra. Längtar till slutet på mars då vi även ska åka ner till Världens största Skönhetsmässa i Dusseldorf... Skoj!!
Kommer ju klia i fingrarna på en som bara den. Och dessutom ett ypperligt tillfälle att knyta lite egna kontakter med.

Nä, en smootie och sen blir det städning!

Malle - ska nog lägga ner det här med mobilbloggning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0