Gym, god mat och polkagrisar...

Nu är jag hemma igen efter mina små ärenden på stan. Ser även att min mobilbloggning från gymmet inte kommit fram, surprice surprice!

Men men, gick först förbi solariet och solade 20 min. Så skönt, och äntligen fick man lite mer färg på kroppen. Sen traskade jag raskt vidare till gymmet. Var helt själv. Jag älskar det där gymmet. Rätt maskiner, snyggt ioch fräsh och lugn och få människor. Jag var faktikst själv under hela mitt träningspass, precis så som jag vill ha det. Kom två till sen när jag skulle gå.
Eftersom det var första passet på ett väääldigt långt tag så körde jag igenom hela kroppen fast ganska snabbt. Från och med imorgon kommer jag fokusera på olika kroppsdelar under olika pass för att på så sätt tona kroppen så som jag vill ha den. Nu jävlar kör vi!

Efter det var det bara att fixa iordning sig och sen traska vidare till Waynes för att möta upp Mr. R. Vi käkade en jättegod ceasarsallad med bulgur. Alltid lika trevligt att umgås med Mr. R, och vi har planerat lite inför plåtningen även om det mest blev en massa skvaller och annat skitsnack.. =P
Hände med honom upp till marknaden som hålls på vaksalatorg. Han var på en bestämd jakt på marknadsnougat, och det fick han tag på, med råge! För mig blev det en lakritspolkagris...

Nu ska jag slappa lite nån timme och sen ska jag sätta igång med städning och tvättning här hemma. Ikväll så ska jag kanske ut och käka med Mr. F, men får se hur det blir... Just nu är min mobil cp. Eller alla som har tre har tydligen problem, sjukt irri!

Men men nu börjar jag babbla på här... =P

Malle - lugn och skön förmiddag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0