Wihoo...

Kom inte på nån rubrik så skrev de första jag kom på... =P
Det här med att hitta på klatchiga rubriker varje dag blir ju bara svårare och svårare!

Nu har Mr. M åkt hem för att hålla Mr. M sällskap hemma.. Vi har kollat på Idol, han har käkat sushi och sen så kollade vi på "Vem kan slå Filip & Fredrik". Ett ganska bra program. Jag har aldrig riktigt gillat de där två gossarna, men  det här programmet är dom faktikst ganska sköna. Oldsberg har ju oxå kaxat på sig lite... =P



Nu är det bara en timme kvar till tävlingen är avslutad.. så vill ni vara med så är det bara att slänga hit en motovering och länka tävlinginlägget på er blogg. Än är det inte försent!

Kul att några av er verkar uppskatta den här lilla träning - peppningsgrejen.. Nu jävlar kör vi, på måndag blir det blodogt allvar.. =P
Och ni kan när som helst joina.. vi finns här för varandra!

Ush är ganska trött så ska nog snart gå och lägga mig. Får se om de blir nå mer inlägg för dagen...

Malle - trööött...

Kommentarer
Postat av: Solina

jasså okejda, jag gör det senare då :)

2008-09-10 @ 23:22:14
URL: http://solina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0