Veckans sminkning...

Skulle ju ha börjat med Veckans sminking förra veckan egentligen, men i och med att jag varit sjuk och dessutom haft en miljard saker att göra på jobbet så hanns det aldrig med, men fick en liten önskan om att slänga upp en på min mail, och självklart gör jag det.
Sminkningen kommer upp imorgon eftermiddag...

Mina läsares önskan är min lag!

Däremot så hoppas jag att ni förstår att det kanske inte blir en veckans sminkning varje vecka, precis som att skönhetstipsen slängs upp då jag har tid och ork. Jag får som sagt inte betalt för att blogga och jobbar ca 60-70 timmar i veckan så jag är inte alltid på topp!

Glöm inte att ni kan lägga till mig på Bloggkoll om ni vill följa min blogg med alla sminkningr och skönhetstips!
Länk finns under profilbilden... =)

Malle - dags för en dusch...

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

tittar förbi :D

2008-09-16 @ 17:55:48
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Linn

fin blogg!

2008-09-16 @ 19:36:13
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0