Veckans Makeup...

Från och med nästa vecka så kommer jag att ha en "veckans makeup" varje vecka. Detta innebär att jag gör en sminkning, kan va en vardags, en fest, en extrem, halloween osv, och visar steg för steg med bilder och text hur sminkningen går till. Visar vilka färger osv...
Exakt vilken dag det kommer att vara vet jag inte då det kommer att vara lite olika, modell kommer vara vår praktikant Miss. L, så kan lika gärna vara i början av veckan som i slutet. Men en varje vecka garanteras.

Har ni förslag på vilken sminkning ni vill se skicka länk till en bild, så ska jag se till att försöka göra de sminkningarna som ni vill se!
Så önska på!



Malle - startar nya grejer på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0