Sent...

Gud vad jag är trött. Jösses vad jag kommer sova som en klubbad aspackad säl eller nått ikväll.
Kom hem från sthlm för ett litet tag sen, eller en timme sen. Gick bra på mötet, detta kommer bli spännande, men tänker va så där irriterande dryg och inte berätta nått än... =P

Har varit ganska dålig uppdatering idag, men har bara varit så sjukt mycket att göra. Fullt upp i butiken och ett kärt gammalt återseende då Miss. C kom förbi butiken. Och det fanns massor att snacka om.
Ska ta och göra nått gott till kvällsmat, och sen blir det till att stupa i säng. Får bättra mig på uppdateringen imorgon!

Ni som vann i min tävling, jag har absolut inte glömt bort er, jag hade helt enkelt inte tid att posta era paket förra veckan och vart så himla mycket denna vecka.
Men paketen postades igår, bara så att ni vet! =)

Malle - sleeeeeeeping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0