Så himla irriterad...

Har suttit och småtjaffsat lite med en person på MSN, blir bara så less på att personen i fråga inte respekterar folks liv, chilla, alla ställer lixom upp och hjälper honom på alla möjliga sorters sätt, det ända han gör tillbaka är att styra, ställa och kräva en massa saker. CHILLA!

Nu får vi helt enkelt se om jag kommer ställa upp för honom eller inte. Jag ska fundera lite på det!

Ska snart gå och lägga mig, ska upp och jobba imorgon, och vill bli av med det sista av min förkylning.... Håll tummarna för att jag är frisk imorgon!

God natt mina sötnosar!

Malle - suck va blogg.se krånglar blir fan less...

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Jag har inte vågat peppa dig för jag va "rädd" att du skulle fråga hur det gick för mig, men det gjorde du så snällt ändå. hehe. Jag har inte börjat alls!!! Min bror kom hem med en massa choklad till mig i tisdags så jag MÅSTE äta upp allt innan jag börjar... Snart är den slut så jag börjar på måndag. (Se så motiverad jag är då). Jag ser att det går superbra för dig trots sjukdom. Du äter väldigt nyttigt. Nu vet jag inte om du alltid brukar äta knäckebröd och grönskaer, men det går bra för dig. fortsätt så :D

2008-09-19 @ 00:18:42
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0