Nu tackar jag för mig.... För idag... =P

Yes, är ganska trött, trots att jag sov en del när jag kom hem. Så ska strax sova, ska bara planera klart en plåtning nästa onsdag först. Blir en del till plåtningar, på söndag, onsdag och söndag. Nice Nice!!

Har kollat på Top Model, guud va skönt att hon åkte ut. Hon var ju inte riktigt frisk... Ödmjukhet någon?
Sen blev de lite av Vem kan slå F & F, dom är fan ganska sköna ändå. Kanske ska börja tycka bra om dom igen. Borde egentligen ha diskat, men nej, skjuter upp det lite till.

Bifogar en bild från igår när vi tränade på lite barnmålningar. Vill dock påpeka att de penslarna jag hade är lite för stora, så vi ska göra om det. Var därför jag va på Panduro idag, skaffa in lite nya penslar... =)



En liten tiiiger... men som sagt den skall göras om, gör om gör rätt som det heter!

Malle - natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!! :)

2008-09-12 @ 08:34:39
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0