Morning sunshines...

Morgon!
Gud vilka konstiga drömmar jag haft inatt, helt sjukt. Först en som var jätteläskig, sen en som va bara jävligt skum om Mr. M (vilken utav alla Mr. M som jga känner får förbli en gåta...). Egentligen borde man skriva ner alla konstiga drömmar man har så att man kan komma ihåg dom senare. Fatta va kul att gå tillbaka och läsa om allt wierd som man drömt om.

Idag sa jag fortsätta storstäda i butiken, är en hel del som skall göras. Får se hur långt jag hinner, känner mig lite bättre idag, även om jag har ont i halsen och ont i leder och sådär, men ingen feber och ingen snuva längre. Ett steg i rätt riktning.

Hörs lite senare, Och glöm inte tävlingen!

Malle - up and working...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0