God morgon och Dagens...

Sådär, sitter på jobbet, OCH GUUUUD va jag har saker att göra denna vecka. Så är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Men är ju i vart fall br att man är sysselsatt, hatar att ha lite att göra, jag är en riktig arbetsmyra!!

Såg ju på Mamma Mia igår. Det var faktikst riktigt bra. Trodde inte det men det var den... Ganska rolig.
Fy satan va dom har tjänat pengar på ABBA, Björn och Benny är ju mångmiljardärer tack vare det. Ush, varför kom inte jag på hela Abbakonceptet.... Eller varför inte youtube, då hade jag haft en ganska tjock plånbok då med.... Hmm... Får komma på nått bättre... =P

  


Liten slapp, men ändå uppklädd outfit... Måste rusa och springa förbi några frisörer som vi ska ha ett litet event tillsammans med i november och sen till posten för att hämta ut ett paket... STRESS!!

Malle - time to run...

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Snygg outfit!!!



Nu kör vi (igen). En ny, bättre början för min del nu. Hoppas din dag har varit bra & nyttig :)

Kör hårt :)

2008-09-22 @ 15:32:48
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0