God morgon...

Morrn Morrn... Har nyss blivit väkt av mamma som kommer hit för att sitta lite här och plugga lite medans de städar hemma. Själv ska jag ju iväg till jobbet om ett tag.

Ikväll ska jag till sthlm en sväng på ett möte.. vad det handlar om håller jag lite hemligt ett tag. Men ni får nog veta tids nog.. =P

Ska käka lite frukost och sen hoppa in i duschen. Miss. L kommer ner till butiken med sin lilla hund sen så får Bossen leka av sig lite. Blir han lite socialt tränad.

Nä nu ska jag get goin!

Malle - uppeigen...


Kommentarer
Postat av: Carro

Halloj! inget lipp gloss har kommit med posten än som jag sååå sett framemot :( ha en mysig kväll!!! kram

2008-09-25 @ 18:01:57
URL: http://carroedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0