En salig blandning av färg...

Håller på och städar ställen med Eyedust och glimmers, alltså verkligen städa. Bir så less på kunder som inte försiktigt kan doppa fingret i den lilla burken som dom vill testa utan måste köra ner hela fingret, gärna hela handen och armen med, så att allt väller över så vi får stå och pilla för att få bort det sen när vi städar för att slippa ta bort 100 skuggr från ställer för att komma åt, sen sätta tillbaka dom igen. Men det håller jag på med nu... Dessutom så måste ställen skuras lite då det lätt blir fläckar när folk försöker ta bort det dom haft utanför... Jaja, iofs inte kundernas fel att burkarna är så fulla. Så det jag fixat till nu genom att hälla ur alla burkat så att de är halvfulla. Ja självklart inte de vi säljer, utan testarena.... =P

Så här snackar vi inte bara fyra nyanser av brunt, vi snackar typ 8 nyanser av blått, 14 nyanser av grönt, 3 nyanser av gult osv på mina händer ser helt förjävlig ut och det är glitter Ö V E R A L L T!



JA, om man kanske skulle ta och fortsätta...

Malle - back to the dusting...

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Men det låter superbra. Och då börjar vi (jag) på allvar!! ;)

2008-09-19 @ 15:05:51
URL: http://vedrana.blogg.se/
Postat av: baby loonia

gillade färgen

2008-09-20 @ 11:20:11
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: emma

härligt, jag verkligen älskar smink! :)

vart i uppsala har du mist-butiken? :)

har aldrig testat något smink och letar efter något med bättre kvalite än make upstore, ellerj a lite annolrundare smink än deras iaf, har du några skuggor eller så som du vill rekomendera? :)

2008-10-23 @ 18:22:22
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0